Hoppat

Hoppade Holger idag i snöstormen ute. Han var jätte duktig idag hoppade fina, runda och luftiga språng.
Hoppade ett litet titt hinder det var lite läskigt så han stannade 3 gånger på det sen hoppade han 20m över hindret kändes det som haha!

Han stannade även en gång på en oxer han var inte riktigt beredd att vi skulle hoppa den men sen hoppade han jätte bra!

Hoppade en bana på 60 70cm. Höjden är inga probelm!

Han fick mycket bättre språng idag än va han fick när jag hopptränade bara för att det var en rätt lång uppvärmning/framhoppning.

Har verkligen inga bilder på mig och honom än...

Kommentarer
» Elin

Ska verkligen bli jättespännande att se din och Holgers utveckling :D

2012-01-03 21:50:47
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
» matilda

skulle vara jätte snällt om du kikar in våran blogg mellan 08:00 - 15:30 och lämna några kommentarer för att hjälpa oss med lite bloggideér , och sen en rolig this or that som kommer efter Jonnas visste ni att ? hoppas du gör det skulle vara riktigt snällt ! kram



2012-01-04 02:08:07
URL: http://topryttare.blogg.se/
» LJ photos&texts

Så söt, en liten sötnos!

2012-01-04 21:07:28
URL: http://laramore.blogg.se/
» Eva J

Hej Emelie :)

Skulle bara säga att jag följer din o Holgers blogg med spänning :) Verkligen toppenkul o se att det går så bra för er, känner vekligen att jag sålde till rätt tjej :).. Ja kapaciteten e det nog inget fel på, han kan hoppa över hus bara han får ordning på benen o kroppen ;) Mvh / Eva

2012-01-05 11:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback