Veckansom har varit

Måndag: Red dressyr på Rambler en skolhäst gick inte så bra...
Sen hade vi tacokväll med några tjejer i klassen super roligt som vanligt!

Tisdag: Hoppade Rambler gick mycket bättre! Han var roligt att hoppa men jag red som ett svin haha!
Men Rambler var jätte säker i hoppningen och hoppade super!
På kvällen var jag med några och kollade robinson och vi flummade som vanligt :)

Onsdag: Ingen ridning. Bara vanliga lektioner. Åkte hem till Borås för vi har studiedag i dag och imorgon.

Idag ska jag rida på Palermo för första gången på nästan 3 månader. Ska börja skritta honom uppsuttet nu.
Ska även hänga på Damiana för första gången någonsin :O
Kommer inte komma hem hel idag haha!

Sen nästa helg ska jag förhoppningsvis ta ner Palermo till skolan. Orkar inte ha honom hemma saknar honom bara och det är jobbigt att åka hem varje helg också.
Så jag ska ha honom som extra häst där nere och rida skolhäst :)


Kommentarer
» Michelle

Super fin och härlig blogg du har:D



Kram<3

2011-09-01 16:24:19
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback