.

Mätte Palermo i dag han var hele 167cm, för ett år sen var han 164cm så ha har växt :)

Har även suttit in Damina nu hon sköter sig jätte bra!

I morgon tar vi ner Palermo till varberg. Ska bli skönt att ha honom där nere så slipper jag åka hem på helgerna.

Jag gillar verkligen Varberg. Har fått såna underbara vänner och vi har så roligt tillsammans.
Känns roligt att man har fått så många vänner som har samma intresse!
Vi har blivit ett gäng som är tillsammans mer eller mindre varje kväll. Vi har jätte roligt tillsammans och man kan verkligen prata med dem om allt! Jag har min trygghet i Varberg nu. Varberg har blivit ett hem nu!

Jag saknar alla mina vänner och familh här hemma men man måste gå vidare i livet....


Kommentarer
» Matilda

Sv; jag älskar er!

2011-09-11 09:57:55
URL: http://matildaorginalet.blogg.se/
» Elin

Hoppas att Palermo bli bra snart :D

2011-09-11 10:44:14
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback