Tisdag

På tisdag ska vi kolla upp Palermo igen. Ett återbesök rättare sagt.
Hoppas verkligen att det börjar gå på rätt väg nu och att det läker som det ska och att det finns hopp om honom.

Men han har bockat och brallat en del så det kanske är ett täcken på att han är bättre i senan.
Fast det är inte bra att han bockar nu för då finns det risk att skadan går upp igen.

Vi har skrittat i 40min i 1 månad och vi har skrittat i 4 månader nu både för hand och på ryggen. Så då hoppas jag att vi får börja lägga till lite trav.

Jag hade tänkt att skaffa Back on Track damasker de ska visst vara rätt så bra att förbygga senskador och inflamationer samt bra för gallor. Dock är de rätt så dyra mellan 700 och 800kr. Men vad gör man inte för sin häst?
Palermo ska få det bästa och jag är beredd att offra en del pengar och andra saker för att få han att bli bra!

Men ni får hålla tummarna för honom på tisdag kväll!

Han började bli så fin innan han blev skadad!
I hoppningen och dressyr. Han gick som en dröm ibland och i hoppningen blev vi bara mer och mer samspelta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback