Senaste....

har inte haft orkan att blogga det senaste men ska skärpa mig med detta.
Jag har det bra här nere i Varberg och på skolan.
HAr även tagit ner Palermo så jag har honom som extra häst.

JAg kan ju prata om onsdagen. Var nere i Flyinge och kollade breeders och Rolf Göran Clinicen. AS GRYM VAR HAN!
Han är helt klart bäst och lärde mig en massa bra saker!
Kan skriva mer om det senare eller en sammanfattning om flyinge eller något om ni vill? :)

Kan ju säga också att jag skrittar Palermo i 40min nu och har gjort det i 1 till 2 veckor nu och ska fortsätta tills vi ska på återbesök till veterinäre de 1 november.

Hoppas verklige att jag får börja trava eller något då!


Clinicen var den bästa clinicen jag har vart på och jag har vart på många!

Kommentarer
» Linnéa - vinn en fleece från Schockemöhle

Han är ju bara för grym :D



http://livetblandhastar.blogspot.com/2011/10/tavling-med-emmishopen.html

2011-10-07 21:42:21
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback