Kommentar

Fick en kommentar om vad vi gör på dagarna i Varberg.
Först och främs ser vårat schema ut så här:

Sen efter skolan stannar man oftast kvar i stallet och rider eller gör andra saker. Jag måste ju skritta ut Palermo varje dag efterskola så det tar lite tid. Men han vilar på 1 till 3 gånger i veckan max 3. Men om jag inte skrittar ut på honom går jag ut och går med han för att han ska röra på sig.

Men sen efter stallet åker man kanske och handlar sen till någon kompis eller hem. Oftast blir det till en kompis för vi har typ bonde söker fru kvällar/ Idol kvällar och massa annat roligt.
Men sen vissa dagar orkar man inte göra något. Vi startarde våran blogg men alla lärare snokade igenom den och la sig i vad vi gjorde och sådant och dom bara spårade ut och överdrev så vi la ner bloggen blev lite för mycket när dom började skriva ut saker på facebook om vad vi hade skrivit på bloggen och dom kollade oss som om dom vore poliser eller nått. Man fick inte ha sitt liv i fred känndes det som haha! Så vi tyckte det var bäst att lägga ner och det är lärarnas fel att vi gjorde det ;)
Kan kanske skriva mer om det sen någon gång haha! Fast då kanske man får skit om dom läser denna bloggen haha fast det tror jag knappas.

Men vi gör mycket spontana grejer här som att vi åkte till flyinge ett gäng lite sådär fast vi fick en del skit för det även fast vi var sjukanmälda skit skola säger jag bara!

På helgerna kanske man går till någon fest, åker hem eller så tävlar man eller så är man hästskötare,  och ibland typ 2 gånger per termin har man stalltjänst på helgen.

Eller så sitter man på donken och raggar killar så vissa gör haha!

Men jag kan säga en sak jag skulle verkligen inte vara kvar på den här skolan om det inte våre för klassen. Vi har en jätte bra klass gillar den verkligen :)

Har ni frågor fråga på bara jag kan svara på allt 100% ärligt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback