Hello!

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har ite ens varit hemma på hela veckan i min lägenhet har varit och sovit över hos några vänner varje natt :)
Men jag har haft det bra här i Varberg har haft lite dåligt väder nu denna vecka men idag har det varit underbart väder!

Sen har jag fått en prao plats hos en liten kändis ryttare....
Udra vem det kan vara ;)
Avslöjar detta sen om någon är nyfiken kan iaf säga att det är en hoppryttare som har vuit världscupen i hopping i GHS :))
http://publishme.se/2402471/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body
Dålig bild men det är en otroligt fin solnegång utanför vårat fönster!

Kommentarer
» Anonym

BERÄTTA VEM?

2011-10-12 22:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback