Hämta Palermo

Ska åka ner till skolan i morgon och hämta Palermo.
Kommer inte vara i skolan på ett tag för jag är som sagt sjuk så jag tar hem honom. Vet inte riktigt hur länge han ska vara hemma men funderar tills nästa år.

När man har körtelfeber kan imun försvaret försämras rätt mycket efter man har blivit frisk. Sen blir man nedstämd och man får dålig kondition.
Så det är lika bra att få hem honom eftersom jag får inte antstränga mig så mycket och eftersom han är extra häst så måste jag mocka och sen måste jag rida efter skolan för jag rider Udonja (skolhästen) på skoltider.

Så det blir för mycket för mig nu när jag har gått och blivit sjuk.
Tycker det är jätte jobbigt att man måste tänka på att inte anstränga sig och man kan bli sjuk massa gånger efter sen. Så detta suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback