Dagens Ridpass

Red i mörkret idag utan pannlampa gick inte så bra såg verkligen ingenting hamnade i diket några gånger för det var omöjligt att se vägen kunde inte ens se Palermo haha.

Som vanligt skrittade vi bara fast han bockade stegra och exploderade för allt. Haha han gjorde aldrig så innan han vi fick reda på att han hade senskada. (Palermo haltade aldrig så eller vad svullen så vi vet inte riktigt när han fick senskadan) Han är helt crazy nu! Så hoppas att han inte har ont längre och att det mer eller mindre har lägt ihop.
Fast så mycket ska jag inte hoppas på. Men jag har skrittat i över 4 månader så jag hoppas verkligen vi får lägga till lite trav snart.

Men vi ska på återbesök i morgon. De ska böja honom och ultraljud:a honom.
Hoppas verkligen att allt har lägt som det ska annars bryter jag ihop...


Kommentarer
» RebeccaV

gud vad fin din header är!!



Frågestund på bloggen, fråga allt mellan himmel och jord!

2011-11-01 20:33:09
URL: http://allroundhasten.blogg.se/
» Anonym

hej. bra blogg. kolla gärna in min nya blogg med sportgrodor.

2011-11-01 20:44:27
URL: http://dagensgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback