Update

Finns inte så mycket att skriva. Åker upp till Palermo varje dag och pysslar om honom och har det mysigt.
Tänker inte ens på vad som ska hända vill bara ha det trevligt med Palermo nu.

Fast kommer inte kunna åka upp till honom har blivit sjuk igen, tror det är körtelfebern som spökar. Sen spyr jag upp allt jag äter. Har fått i mig ett gkas med saft och en natruell riskaka. Hoppas jag får behålla det.

Jag har klickat hem en ny jacka:

Vinter jacka frå Kingsland. Ett litet kap. Köpte jackan får 1300kr och den skulle ha kostat 2500kr. Köpte den på Charlies via internet :)


Just det, vill bara tacka för alla otroligt snälla kommentarer. Jag uppskattar det verkligen jätte mycket! Man mår alltid lite bättre när man ser era fina kommentarer! :)

Ska försöka blogga lite smått sen. Men det händer inte så mycket, Palermo ska få somna in om en vecka vi måste få klarhet från Agria och sånt. Så nu är jag hos Palermo varje dag och skämmer bort honom ordentligt!
Gör lika ont varje gång jag ser honom. Sjukt jobbigt. Men försöker hålla humöret uppe och bara leva i nuet.



updt: Jag fick inte behålla riskakan och saften :p Haha livet är på topp nu,
not

Kommentarer
» Ponnyskruttarna

Just nu har vi fototävling på bloggen. Vore roligt om du ville vara med! :)

http://ponnyskruttarna.wordpress.com/2011/11/17/fototavling-3/



Gud vad hemskt att han måste somna in :(

2011-11-18 18:40:18
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback