Ingen praktik hos Svante Johansson

Ingen praktik för min del. Har ju som sagt haft körtelfeber och är inte riktigt 100% bra ännu. Missade praktiken förra veckan och nu även denna veckan. Men jag måste lyssna på vad min kropp säger och jag orkar inte av mycket. stallarbeten nu. Sen är mitt blodtryck för högt så jag måste ta det lugnt. Har svimmat och mått dåligt. Men jag har varit i stallet här hemma och tagit han om Palermo.

Vi har fått tillbaka från Agria att vi "får" ta bort honom nu. Eller rättare sagt att vi får ut försäkringspengarna. Så det är tråkigt. Men han kommer få det bättre nu. Så det känns "bra" att han ska få somna in. Så han slipper ha ont hela tiden. Samtidigt så är det jätte tråkigt han är ändå bara 4år.

Men kommer aldrig att glömma min fina <3

Kommentarer
» Anonym

triangelmärka?

2011-11-15 19:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback