Göteborg Horse Show 2012

Detta hade jag tänkt att shoppa:
Tyvärr kommer jag inte ha råd med allt. Kommer kanske inte köpa hjälmen eller stigbyglarna det kankse jag gör innan eller efter. Men sen köper jag kanske hjälmen om jag hittar den för ett riktigt bra mässpris annars kan jag köpa den billigt från England.


Jag ska till GHS i år som alla andra år. GHS är verkligen höjdpunkten älskar GHS. Ska dit 2 dagar, på Fredagen men mamma och kanske några andra. Då ska vi vara där på eftermiddagen och kolla tävlingar + shoppa.
Sen ska jag ner på söndagen med mina klasskamrater, fast då blir det bara mässan.

Ska ni dit?
Om ni ska det vilka dagar? :)


Kommentarer
» Élin

Jag ska dit på lördagen, men kan ju ändra sig till fler dagar, vilket jag absolut hoppas :D

2011-11-21 18:56:13
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback