Bio

Var och kollade på bio igår kväll med några tjejer från klassen. Blev lika kaos som alltid när vi är igång haha!

Vi kollade på breaking Dawn part 1. Åhh vad jag längtar till nästa film!
Jag är ett stort twilight fan! Har läst alla böker flera gånger kollat filmerna miljontals gånger.

Ska igentligen vara i skolan nu men har blivit sjuk. Kom knappt upp ur sängen i morse. Kommer antagligen åka hem i kväll för jag mår verkligen skit just nu. Har antagligen ansträngt mig för mycket. Det har varit mycket stallarbeten och sen cyklar man hela tiden här i Varberg så har ansträngt mig för mycket som jag inte ska göra.

Hela min högra sida av huvudet gör ont. Har ont i högra hjärnhalvan, högra örat och högra halsmadlen har svullnat upp haha skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback