Skvallerblogg

Haha kul att ens blogg kommer upp i en skvallerblogg när man har tagit bort bloggen.
Lite små roligt ändå haha!


Men som jag har sagt tidigare. Jag tog bort bloggen för jag ville få bort allt och börja om på nytt. Tänkte först ta en längre bloggpaus men jag kunde inte hålla fingrarna borta och starta upp den igen.

Men jag är tillbaka nu!
Skriv gärna kommentarer om vad ni vill vad jag ska skriva om. Det kan vara precis vad som helst. Behöver inte vara just hästrelaterat

Så tummen upp om ni kommenterar! :)

Kommentarer
» Anonym

Tycker det är jätte bra att du är tillbaka!

Gillar verkligen din blogg!

Men kan inte du skriva om olika rid/hopp övningar. Alltid kul att lära sig nya övningar!

2011-07-21 23:23:15
» Lovisa ponnyryttare

Kan du inte ha en en frågestund i bloggen?

2011-07-21 23:24:56
» Sofia Hedman

SV: Okej tack för svaret! Ursch lider verkligen med dig, det är väldigt jobbigt att se sina mål och drömmar försvinna, men kämpa på!

2011-07-21 23:28:15
URL: http://heediis.blogg.se/
» Sätilaryttaren- Var med i tävligen på bloggen och vinn beach cruiser-cykel från Ride with Style

sv; okej =/ men du början tvåan nu va xD

2011-07-22 13:02:21
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
» Sätilaryttaren- Var med i tävligen på bloggen och vinn beach cruiser-cykel från Ride with Style

sv; jaha (I)

2011-07-22 15:41:10
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback