Jag är tillbaka!

Ja, jag tog bort bloggen. Ville bara ta bort alla gamla inlägg och börja om på nytt helt enkelt.
Men nu är jag tillbaka med nya tag! :)

Kommer blogga ordentligt nu. Ska som sagt flytta hemifrån och plugga på SRG i Varberg och då kan jag skriva om det osv. Kommer bli svårt att skriva om Palermo dock. Eftersom han är skadad. Men kan uppadera om när vi har varit på återbesök osv.

Kan börja skriva mer om Damiana ska börja rida in henne nu i höst. Så då kan ni få följa henne i stället. Kommer också skriva mer om utrustning för jag tycker det är roligt :)


Kommentarer
» Anonym

Synd att veterinären inte tror att ni kommer att kunna tävla hoppning. Men dressyr är ju alltid bättre än ingenting. Hejar på dig! Ni är super fina tillsammans :)

2011-07-21 16:36:13
» Sätilaryttaren- Var med i tävligen på bloggen och vinn beach cruiser-cykel från Ride with Style

kommer du ta med dig någon om hästarna eller någon häst om flyttar? =)

2011-07-22 12:33:58
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback