Dålig dag!

Har verkligen inte haft en bra dag!
Först svimmar jag trillar på pianot och nu har jah skit ont i huvudet och nacken.
Palermo har rymt från sin sjukhage,
Min hund Emil blev sparkad av Damiana idag,
Molly bet en i ansiktet och rymde.

Inte den bästa dagen precis. Det är svårt att hålla Palermo i sin sjukhage. Han bockar iden och håller på och hagen är inte speciellt stor så jag fattar inte hur han får plats med sina dampryck.
Om jag ska vara ärlig så tror inte jag att Palermo kommer bli helt frisk från sin skada. Så som han håller på. Han kan inte vara still en sekund.


Men får väll bara hoppas på det bästa med honom!

Kommentarer
» Sätilaryttaren- Var med i tävligen på bloggen och vinn beach cruiser-cykel från Ride with Style

men usch =( hur har det gått med alla nu då?

2011-07-24 21:54:49
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback