Dagen

Har varit på Juliafton i stallet. Vi harr det varje år. Vi käkar julmat dricker julmust osv. Super mysigt!

Julitomten kommer och vi får presenter och så haha jätte kul! Fick ett par stövelstrumpor.


Vi hade vatten krig i åskväder och sen badade vi. Dock var jag den äldsta av alla barn så jag kunde verkligen ta fram min barnsliga sida haha! Men jag missade en del av min barndom för jag hade en stor cysta i mitt ben och jag hade inget höft ben och allt hängde bara i en tråd och det var lika tunt som ett ägg skal. Så jag har opererat mig 5 gånger. Och jag fick inte vara med och leka så mycket när jag var liten så jag tar igen allt nu istället haha!


Kommentarer
» jozze-Hästar/Vardag

Fin blogg, allt bra? :)

2011-07-24 12:59:36
URL: http://jozzeslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback