5 saker ni inte visste om mig

1. Palermo är det bästa som har hänt mig!

2. Ett tag var jag och några kompisar helt besatta av Nicholai från PA2 men det var innan han var med i ponnyakuten vi tyckte han var skit söt haha och sen när vi fick reda på att han skulle vara med i PA blev vi tokiga haha suck va pinsam man var, vi var även besatta av Jacob Ling-Vannerus och det var också innan han var med i Ponnyakuten haha!

3. Jag tycker jag är tjock ibland.

4. Min tränare erbjöd mig att ta med en ung ponny till srg som jag skulle rida men vi hade inte råd med det tyvärr. Men så snällt av henne att erbjuda mig att rida en ung ponny så snällt ochbdet kommer jag vara evigt tacksam över!

5. Jag mår verkligen sjukt dåligt med allt som har hänt Palermo. Alla drömmar krossades på 1 dag.



Min fina ♥

Nicke/Jacob Stalker haha ;)
Skämåsido xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback