Gårdagens + Dagens Ridpass

I går hoppade jag i paddocken. Han var väldigt pigg i början så gjorde en del övergångar. Han är så dum i bland när jag skulle galoppera så drog han bara mot mitten. Riktigt irriterande men sen gick det bättre. Men hoppade räcke och oxer! :D Han är lite vinglig så vi kom lite fel men hoppa det kan han!


Kolla bakbena! :D

Idag så red jag ut det gick bra men jag tror han trampade på en sten eller nått för han haltade ett tag men när jag hade skrittat ett tag så var han inte halt.

Imorgon ska han få vila på onsdag ska jag skritta ut och rida lite dressyr i paddocken sen hoppträning på torsdag! :D

Kommentarer
» Elin

Haha, det är ju inget fel på tekniken XD

2011-12-26 17:43:49
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
» Anonym

Kan inte du visa dina julklappar? :)

2011-12-26 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback