To do list:

Allt detta ska jag hinna med denna veckan:
  • Åka till Hööks och Myone köpa massa nödvändiga saker till skolan.
  • Köpa massa saker till "lägenheten" samt lite skolsaker
  • Tvätta alla mina kläder som behövs tvätta
  • Packa
  • Ta hem all min utrustning från stallet.
  • Packa lite till
  • FLYTTAR PÅ LÖRDAG!!!!

Har jätte mycket ångest idag inför flytten idag. Har säkert det för att jag var med mina underbara vänner igår kväll. Kommer sakna dom sjukt mycket :(
Men man måste gå vidare någon gång. Det blir ett stort steg in till vuxen livet på lördag då jag flyttar hemifrån. Är jätte nervös nu :O

Kommentarer
» Emelie

Asså vad behöver man köpa till lägenheten :o Jag vet knappt vad som finns där (AAA)

2011-08-15 15:45:33
URL: http://ourdestiny.myshowroom.se
» Emelie

Men öj behöver man ta med täcke och sånt ;)? Kommer inte håg om det fanns ;s

Btw, måste man köpa typ mappar och block och sånt till skolan själv nu (A)?

2011-08-15 15:57:05
URL: http://ourdestiny.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback