Svar på kommentar

Anonym om Top 5 mina favorit ryttare:
Lite trött på det där att Angelica inte kommer från en rik familj blablabla. De köpte i alla fall en hästgård och pappa sålde båten (en båt har ju alla...) för att köpa häst till henne. Så utfattiga var de knappast och hon hade all support i världen hemifrån.

svar: Blir lite trött när folk kommer med såna här kommentarer om Angelica. -.-
Har jag sagt att deras familj var urfattigt? Det är väll toppen att hon hade så mycket stöd hemifrån. Det är inget fel med det. Detta låter bara som avundsjuka haha!


Jag fattar inte varför vissa ska bli sura över någon annans framgång. Blir så sjukt trött på sånt. Har haft vänner som har bara tryckt ner en när man har nått framgång.
Vissa människor har sjukt svårt att vara glad för någons annans framgångar. Det är så typiskt ridsporten att folk har så jävla svårt med andras framgångar. Helst på lite lägre nivå så är det så. Det är så många som trycker ner ryttare helst ponny ryttare så dom inte får någon självförtroende.
Är så sjukt trött på såna människor!

Kommentarer
» Anonym

Nu läste du som fan läser bibeln, jag unnar henne all lycka men att hon kommer från en fattig familj och det där köret är inte sant.

2011-08-09 15:02:01
» Sandra

Jag vet hur det känns när man bara trycks ner så fort man gör något man drömt om eller lyckas med något.

Min pappa ställer upp minst lika mycket för mig precis som hennes pappa gjorde, min pappa lägger nästan alla sina pengar på min häst. Tycker det är skönt att se att vissa människor har sådant stöd hemifrån.

2011-08-09 15:12:47
URL: http://minridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback