Svar på frågestunden:

Wilma om FRÅGESTUND!:
Vilken hästpryl skulle du vilja ha om du fick bestämma :)?
Alltså av allt i hela världen.

svar: hmm det var en bra svår fråga.

Elin om FRÅGESTUND!:
Hur länge har du ridit?
Hade du några sköthästar innan du köpte häst?:)

svar: Jag har ridigt sen jag var 8 år. Hade en sköthäst som hette Poplie ett litet envis russ sto. Kanske inte den bästa första ponnyn att lära sig rida på. Trillade av typ varje dag haha!
Sen hade jag en annan sköt häst efter Poplie Grynet :)



Haha Grynet!
Sen hjälpte jag till att rida en D ponny som hette Blomma. Fick ta henne på uteritter i början när hon var ny i stallet för hon var lite galen. Sen har jag hoppat henne en del. Så Blomma hjälpte jag till att rida när det gällde saker som hon var svår med.





Johanna om FRÅGESTUND!:
Hur länge har du haft häst/ponny? :)

Hur gammal är du? :)

svar: Fick min första ponny när jag var 12 år.
16 år fyller 17 i Januari :)

Evelina om FRÅGESTUND!:
Har många djur har du ?:D

svar: 2 hästar och 2 hundar :)

Ebba om FRÅGESTUND!: Varför började du blogga?

svar: Tröttnade på BDB

Anonym om FRÅGESTUND!:
Hur känns det att du ska flytta hemifrån?
Svar: Ska bli spännande och otroligt skönt!

Ska du ta med Palermo till skolan?
Svar: Nope inte nu när han är skadad kanske i framtiden när han är frisk.

Vill du jobba med hästar när du blir stor?
svar: Yees det är därför jag ska börja på ett ridgymnasium:)

Vad kommer du göra med Palermo när han har blivit frisk?
svar: Ska träna upp honom i dressyren och sälja honom som dressyr häst. Om han får hoppa efter sin skada ska jag sälja honom som fälttävlans häst.

Är du en märkes nörd?
Svar:Jag var inte det för något år sen men nu köper jag nästan bara märkes utrustning för jag tycker att det är såå mycket bättre kvalité!

Har du en pojkvän?
Svar: Nix

Kan inte du göre ett inlägg om vilka dina favorit ryttare är och varför det är det osv?
Älskar din blogg!
Svar: Det kan jag kanske göra :)
Tack!


Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst ([email protected]) om FRÅGESTUND!:
Hur blir det nu med Palermo? :)

Måste också säga att jag är glad för din skull, kul att ni kommer vara tillbaka om ca ett år :D
Svar: Nu kommer jag ta månad för månad. Men jag kommer antagligen att sälja honom när han är helt frisk. Ska sälja honom som dressyrhäst. Eftersom att han kommer antagligen inte kunna hålla för hoppning på högre nivå så säljer jag honom som dressyrhäst och jag vill inte tävla dressyr utan bara hoppning så tyvärr blir det att jag ska sälja honom någon gång i framtiden.



Kommentarer
» Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Åh, så synd att du ska sälja honom :( Ni som passar så bra ihop!

2011-08-08 16:23:06
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback