Senaste

Dom senaste dagarn ahar varit bra. I torsdags var jag i Ullared och shoppade med några nya klasskompisar. Köpte ett remont träns till Palermo, benlindor och linement.
Sen efter Ullared hade vi filmkväll och sov över hos några för vi orkade inte cykla hem.
Jag åkte hem till Borås i fredags. Åkte ner till Varberg i dag igen. I morgon är det dressyr träning och stalltjänst på förmiddan.
Ska bli kul och se hur det går med min skolhäst...

Får börja skritta upsuttet på Palermo på torsdag!!!! :D:D
Ska bli jätte kul! Har studeidag på torsdag och fredag så jag ska åka hem på onsdagen eller på torsdag.
Får se hur det blir med det.

Men ni får kommentera om ni vill veta något om skolan eller något annat helt enkelt! :)

Kommentarer
» Johanna

Palermo är han ponny eller häst? :)

2011-09-01 14:40:42
URL: http://jumpingstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback