Palermos första tävling


Palermos första tävling. Vi var nolla i båda klasserna. Hoppade 80cm och debuterade 90cm. (på filmen hoppar vi 90cm)
Snacka om vilken underbar 4åring man har. Han hade en jätte bra bjudning och hoppade allt!
Jag var jätte glad när jag kom ut på banan. Han var så duktig min bebis :')
Det var i April och jag hoppade in honom i november och han hade inte ens blivit riden i ett år. Går från verkligen ingeting till att hoppa 1m på mindre än ett år. Han vill verkligen göra sitt bästa i allt han gör!

Han älskar verkligen att jobba. Det är så tråkigt att han har blivit skadad :(
Men om 3 veckor får jag börja skritta på honom uppsuttet. Fast det får mamma göra jag går ju i skolan och ska bara komma hem varanna helg typ knappt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback