DÅLIG DAG!

En dressyr tränare från USA kom till stallet idag och höll lektioner tyvärr så ska ens häst vara skadad just nu :(((
Hon har varit dressyr tränare för det amerikanska dressyr landslaget och självklart så missar jag det....
fml fml fml fml

Seriöööööööööööst så tråkigt att jag missar den träningen. Tänk vilka bra tips man skulle få. Hon har tränat det amrikanska landslaget i dressyr, villken möjlighet det skulle va!
Hon kommer till vårat lilla stall och så ska ens häst vara skadad. Är SÅ besviken och arg just nu.

Så tråkigt att man missar en sån chans så tråkigt.
Jag som vill så mycket med min ridning. Jag vill verkligen förbättra min ridning. Det är suger....




Kommentarer
» Ida

Jättefin blogg! bloglovinbyte? :)

2011-08-13 00:35:35
URL: http://idaevertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback