Dagen

Har inte gjort så mycket idag. Svimmade i dag igen haha det måste vara något fel på mig svimmar 24/7.

Har varit uppe hos Palermo som vanligt. Han blir bara knäppare och  knäppare för varje dag. Han kommer inte klara av att gå i en liten sjukhage och i  7 månader till...

Först får vi se om han klarar sig tills på torsdag då vi ska på återbesök. Om jag ska vara ärlig så tror jag att det bästa skulle vara att ta bort honom. Han mår inte bra av att inte göra något. Sen vet vi inte ens om det kommer att bli bra. Så ska han stå i box och sjukhage och  bli galen och sen kommer han ändå inte bli helt bra.

Missförstå mig inte nu. Jag vill inte att han ska dö. Jag vill bara att han ska sluta att ha ont.

Just nu är det som att han är i ett fängelse. Han står i box på nätterna är ute i en liten sjukhage på dagarna jag får max gå ut och gå med honom i 10 15 min.
Han är 4 år ni fattar inte hur mycket energi han har nu. Måste ha hingstkedja när jag ska gå ut med honom. Om det kommer en bil flera 100 meter så försöker han slita sig. Han är inte samma häst längre.

Om inte han skulle vara skadad skulle han vara såååå fin just nu så tråkigt. Han älskade verkligen att få jobba och nu får han inte göra något.

Vill bara att han ska må bra!



Palermo kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta

Kommentarer
» Elin

Usch va tråkigt, stackars dig och din häst! Hoppas att återbesöket går bra, det är dock alltid svårt att veta om de blir bra efter en svår skada... Hoppas att allt blir bra - Lycka till! :D

2011-08-02 22:23:30
URL: http://lifeofkookaii.blogg.se/
» e

uch!! Vad har hänt med honom ?? :( Det går nog bra!! <3

2011-08-04 12:38:49
URL: http://ryyttare.blogg.se/
» sara



Vet hur det är, min ena ponny Mai är ganska ofta halt och hon hatar verkligen sjukhagar.

Hon blir helt tokig och går inte att hantera, stackarn vill ju bara få komma ut och jobba :/



Kan fatta att det måse vara enormt svårt med en fyraåring, dom har ju så sjukt myckt energi, men jag hopas att han blir frisk i alla fall.

Är det något med ligamenten eller?

2011-08-08 20:49:58
URL: http://teammittsvenska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback